Har ni tänkt på en sak?

Nyheterna berättar bara dåliga saker. Allt är bara hemskt och allt är bara så dåligt, världen är skit helt enkelt. Barnen i afrika verkar aldrig må bättre, utan alla barnfonder behöver bara massa pengar jämt jämt jämt, bara suger ut pengar ur folk och sen är det hejdå? Skulle jag kunna få veta hur det blev för den där byn i gambia? Nej för det dröjer inte länge innan de säger; åh, vi behöver pengar till det också! Jag tycker absolut inte det här är något negativt, för de behöver ju pengar för en bra sak men man får aldrig höra någonting bra. Nej, allt är bara dåligt. Tillbaka till nyhets tanken, vi får bara höra vem som har blivit mördad och våldtagen.. Betyder nyheter dåliga händelser eller? Nej, jag tycker faktiskt rapport,tv4 nyheterna m.m. borde ägna en hel dag till att bara berätta bra och positiva saker som hänt världen om, eftersom folk behöver det för att inte ge upp på världen helt fan.

Kommentarer
Postat av: ulrika

jahaaaaappp, bitch:) då tar jag och gör det. när jag orkar <3333333333333333

2008-11-14 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test