Idag var det fint väder.

Hello. Idag har det varit jätte skönt väder. Ringde Ulrika när jag vaknade och gick hem till henne och åt frukost. Mums. Sen drog vi till centrum och gick runt och letade lite kläder.. utan resultat dock. Sedan blev vi sugna på lunch så det blev sushi efter att jag hade sprungit upp till banken för att ta ut pengar.. på något vänster hade jag inte så mycket som jag trodde. Sen träffade vi Jenny och hade det trevligt. Nu orkar jag inte skriva mer.



En äldre man satt jämt i mosken och bad. En dag kom en man fram och frågade den äldre mannen:
"Jag ser dig dig jämt i mosken, säg mig bror hur kan du försörja dig själv när du alltid är här?"
Då svarade den äldre mannen:
"Min bror jobbar om dagarna så han försörjer mig och familjen".
Den andre mannen sa: "Det din bror gör, att han försörjer hans familj inklusive dig och även ber,  är närmare gud än vad du är".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test