Jag tänker ofta på fokus..

..men har väldigt svårt att fokusera mig. Allt är så virrigt. Man vill vara en bra person, och inte falla för frestelser men min viljestyrka behöver verkligen tränas upp. Det där med att ta ett steg i taget det är helt ologiskt för mig för jag är så otålig, vill att allt ska bli bra nu nu nu. Jag tänker ofta "om jag verkligen fokuserar på det här kommer det att lösa sig" men det glömmer jag efter 2 minuter. Jag behöver bli vän med mig själv. Snälla unga människor intala er inte att ni känner er själva för det gör ni inte. Det finns Vänner/"vänner" jag inte ens orkar prata med längre för jag känner bara att jag har en respekt för mina vänner som inte dom har. Medans jag själv absolut inte är perfekt. Det var det jag ville säga. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test