Ville bara säga detta sen går jag tillbaka till isoleringen.

Den här låten borde alla tjejer lyssna på!! För denna låt är bara rent budskap!



Jag menar aldrig något illa. Vill bara visa vilken sida jag står på, sen tycker jag som sagt inte det är okej att andra artister påverkar oss med dolda meddelanden. Jag håller mig borta från komersiell musik som lady gaga, beyonce m.m, anledningen till varför jag verkligen skriver så otroligt aggressivt är för att jag själv är frustrerad och förbannad över vad musikindustrin gör med oss (speciellt ungdomar) idag. Jag menar aldrig något illa, jag ville bara hjälpa, säga sanningen, få folk att förstå. Självklart är musik något helt otroligt och jag tror inte själv att jag skulle klara mig utan det, men som sagt - det är musiken som inte är bra för oss människor som jag håller mig borta ifrån. Sen är det upp till var och en att bestämma själva.

Inte det att jag tog åt mig att bli kallad för kvinnoförtryckare eller vad det nu var, men jag tyckte om lady gaga, och jag älskade beyonce på ett sätt men när man får reda på en så grov sanning är det lätt att man överreagerar (speciellt jag) för sån är jag som person. Dock är det inte okej att kalla dom för horor, för det är Haram att säga så om andra människor även om dom går ut nakna på stan, det är Haram att döma andra människor. För det är bara Gud som vet sanningen om alla och det kan sluta med att det är jag som får straffet som sitter och säger så. Men, jag står fast vid vad jag tycker om Jay Z, Chris brown, Rihanna, Lady gaga & Beyonce. Jag ska inte kalla dem för horor, men jag vet att dem är med i Illuminati. For sure, och dem som vet vad Illuminati är, kommer förstå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är stort av dig att skriva det här inlägget! Fint att du förklarar varför det andra var så aggresivt. Personligen ska jag läsa på lite om illuminati för jag har ingen aning om vad det är! Kram

2009-12-04 @ 16:14:06
Postat av: Anonym

fel! det finns bara en gud och hans son heter Jesus.. det finns ingen allah. om han nu finns så är det säkert en människa.

2009-12-08 @ 17:13:30
Postat av: Michelle

Great (Y) ironisk

2009-12-08 @ 17:41:32
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test