Är så TRÖTT

Jag är så trött på alla Idioter som får värdefull information men som skiter i den. Jag ska inte säga att jag är smartast och bäst men jag berättar så mycket saker för folk om Islam som är sant och som inte kräver någon "tro", dem kan bara gå ut och öppna sina ögon. Dock är det inte det jag är arg över så, för det kan man inte kräva utav människor men, jag berättar för folk om musikindustrin, media, reklam allt allt allt men dom vägrar inse. Hallå, idioter. Sluta bete er som apor.

Jag vet att många älskar beyonce, rihanna, chris brown, jay Z. Men dom är inte vad ni tror. Dom utgör inte det syfte dom säger att dom har. Dom är satanister. Jag dömer inte nu, jag säger sanningen. Musik är haram inom islam och till en början förstod jag inte varför, men Allah vet bäst & nu vet jag också varför.

1. För att vi påverkas negativt utav det. Vi lyssnar på en låt och vi blir ledsna när vi egentligen är glada.
Vi vet egentligen inte vad vi hör för att alla artister lägger in dolda budskap i sina låtar som påverkar oss.
Vi vill festa, unga tjejer ställer sig framför spegeln i hor kläder för att efterlikna sin idol. Musiken berör vartenda område
i vår hjärna och vår hjärna är så otroligt komplicerad att den förstår allt allt, som vi inte är medvetna om.
Rihanna's nya låt Russian Roulette har studerats grundligt, och dem har kommit fram till att den påverkar självmordstankar i vår hjärna.

2. Musik manipulerar vår sexualitet och sätter sig i hjärnan för oss att gå runt att sjunga på. 
"Lets have some fun this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick"
Eller ett exempel som jag har varit med om själv. "She's a fallen angel, send from heaven up above, waiting for me to love her".
Den låten gick jag och sjöng på dag ut och dag in. Ni kan ju med lite logik förstå vad Chris brown menar.
("She", som egentligen är en han, fast det vore to obvious om han sjöng "he" är en fallen ängel från himlen som väntar på att jag ska älska "henne")
Jag har alltså gått och åkallat shaitan utan att jag har vetat om det.

Artisterna är med i Illuminati som är en satanistisk organisation som styr hela världen, det ända sättet du kan bli känd i hollywood är genom att vara med dom, är du mot dom är det slutet på din karriär. Så när beyonce och jay Z gör sina musikvideosar så lägger dem in dolda satanistiska budskap som du ser och som du inte ens uppfattar. Varför tror du att dom dansar halv nakna och hel nakna i sina videosar? För dom vill manipulera våran sexualitet, så att vi vill titta ännu mer, så att vi påverkas, om några år, tror ni inte att folk kommer gå runt med bodys ute som täcker halva könet

Ett exempel här:





Vet ni varför jag vet att folk kommer gå runt såhär nästa sommar eller om några år? För att dem här små hororna går runt såhär. Jaha ni tror att det handlar om nya trender? NEJ. Dom planerar detta. Dem vill att vi ska bli påverkade av allt dem gör.




En bild jag hittade i min veckorevy. Lilla äcklet är helt täckt med djävulens ansikte.
Titta bara hennes blick? Tror ni själva att hon är så jävla snäll och ödmjuk som hon visar sig på intervjuer och liknande?



Jay Z.. Ja det är ju hans kännetecken. Triangeln symboliserar Illuminati och triangeln symboliserar samhället. Det allseende ögat är dom, för att dem ser allting som händer i världen, dom äger hela världens pengar, alla media och hela musik och filmindustrin, dom äger allt jag inte har nämnt. Egentligen är symbolen på bilden felaktig då ögat ska vara högst upp som betyder att dem är högst och resten av pyramiden är oss dumma människor som påverkas dag ut och dag in.

Jag har nu börjat med en kategori för att jag vill sprida detta till människor som ännu inte vet. Jag vill kämpa för godhetens skull. Min hjärna ska dem iaf inte få ta över.

Om du tror på Gud, om du tror på Godhet överhuvudtaget, om du inte vill bli påverkad av ondska. Tro på detta.


Kommentarer
Postat av: tara

sant sant sant!

2009-11-27 @ 02:06:19
URL: http://janani.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla, man behöver ju inte överanalysera en hel industri? det känns lite överdrivet..

2009-11-27 @ 11:53:10
Postat av: Anonym

Jag är själv kristen troende, går i kyrkan och har varit kristen hela mitt liv... Musik är det bästa som finns, sen är det upp till var och en att bygga ett "skydd" mot ALL media som försöker påverka oss! Musiken kan göra en extremt glad också, och att kalla för beyonce och lady gaga för horor, vad har är det för kvinnosyn? En hora är en prostituerad som säljer sig för pengar. Varför drar du inte upp något om killar som står i bar överkropp? Jag förstår syftet men så är det med all media i världen. Ska man sluta titta på TV också? Ibland tänker man att det kanske vore det bästa eftersom det visas så mycket skit men det kommer ALLTID att finnas saker som påverkar oss, därför är det upp till var och en att låta sig bygga sitt skydd. Alla är inte troende och så måste det få vara. Om beyonce blir lycklig av den musik hon gör måste hon få göra den, dom som inte vill höra - lyssna inte. Men säg inte att det är djävulens musik för du hoppas jag att du själv hör hur fundamentalistisk du låter... kram.

2009-11-27 @ 13:50:37
URL: http://rebeccaht.blogg.se/
Postat av: Bahlool

`Imam Jaffer al-Sadiq (AS) has said,



”There are three kinds of people. The scholars, the seekers of knowledge and all the others are a waste of humanity.”‘

Så sök kunskap annars är du waste



Det är därför folk är som "små apor" de är waste of humanity, efterblvina och vill inte bli upplärda om det goda i livet..

2009-11-27 @ 14:44:31
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Michelle

Du som är anonym jag vet inte vad du lyssnar på men så du tycker att du som kristen ska lyssna på folk som dyrkar djävulen? Sen blir jag trött på att du alltid ska nämna min "låga kvinnosyn", bara för att du verkar ha något emot islam så ska du inte överanalysera allt jag skriver som en låg kvinnosyn. Du är ju helt gone. Okej, männen som går runt utan tröja är horor, är du nöjd? Tycker inte att du ska säga att jag överanalyserar när det är du som gör det.

2009-11-27 @ 19:30:30
Postat av: Anonym

Varför skulle dom dyrka djävulen? :S det är ju bara dina egna teorier som du har fått och satt ihop ett och ett. Det är inte jag som nämner din låga kvinnosyn det är du själv som gör. Upprepande gånger så skriver du saker som visar på låg kvinnosyn. Jag har inget emot islam men jag har något emot låg kvinnosyn.

2009-11-28 @ 12:07:06
URL: http://rebeccaht.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag förväntar mig inte att alla människor ska tro på det för det är så dem har planerat det - ingen ska egentligen veta (fast nu vet halva världen det) Det är inga teorier det är ren fakta. Ta reda på fakta innan du kommer och kommenterar saker som inte ens stämmer. Och vem fan är du att sitta och säga att jag har låg kvinnosyn när jag själv är kvinna och kämpar för det som är rätt. Svara på den frågan, vem fan i helvete är du att sitta och döma mig? Idioti på hög nivå.

2009-11-28 @ 18:02:36
URL: http://mishelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej.. Jag tror inte det handlar om att dom vill få andra unga tjejer att klä sig så, dom vet nog bara att det säljer därför vill dom(alla som står bakom artisterna) att artiser som beyonce, lady gaga ska gå runt i sånna här kläder. Jag tror inte direkt att dom gör det i syfte för att skapa nya trender direkt. Dömer dig?Hade du inte kommit med såna uttalanden hela tiden att kvinnor är horor pga hur dom klär sig så hade jag inte tyckt att du hade låg kvinnosyn.

2009-11-28 @ 19:57:51
URL: http://rebeccaht.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och varför skulle dom dyrka djävulen bara för att dom spelar på sin sexualitet? Är det djävulsk att vara sexuell?

2009-11-28 @ 19:59:27
URL: http://rebeccaht.blogg.se/
Postat av: Michelle

Varför tror du att det säljer då? Men HAR JAG SAGT NÅGON GÅNG INNAN ATT NÅGON ÄR EN HORA? Vilka jävla uttalanden? Om du nu är kristen som du säger så dömer man inte människor man inte känner. Börjar bli riktigt trött på din attityd. Jag har inte sagt att det är djävulskt att vara sexuell, det är inte det jag baserar min tanke på, så jag tycker att du ska ta reda på fakta istället och vara källkritisk istället för att fastna här och diskutera om något du inte har en aning om.

2009-11-28 @ 21:30:52
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test