Avslutat kapitel

Inget mer Lady gaga
Inget mer dolda budskap musik
Inget mer hat
Ingen mer dålig energi på klasskamrater
Inga mer satanister i min närhet
Inga mer knarkare
Ingen mer opålitlig vänskap
Ingen mer slösad tid
Inga mer sms med bortslösad tid
Ingen mer spänning, varför?
Ingen mer falskhet
Inget mer skitsnack
Inget mer hat
Inget mer hat
Inget mer hat
Nu ska vi kämpa för godheten och rättvisan.
Nu ska jag bli en bra muslim och en bra person.
Jag har kommit till en punkt i mitt liv nu.
Ingen mer dålig energi.
Nu stänger vi igen boken för det som var.
Det som stod skrivet då.
Idag är det torsdag.
Onsdagen är förbi.
Ingen mer påverkning
Citat ur new moon "Ibland måste man lära sig älska vad som är bra för en".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test