Biljetter till New moon premiär!

Jag är sååå glad! Jag skrev innan att jag var lite pissed of men det har löst sig nu! Jag har verkligen längtat så mycket efter denna film, jag bestämde mig från början att jag ska gå på premiären & jag klurade ut lite av mig själv att biljetterna säkert släpps långt innan premiären och när jag sökte på google så hade jag rätt. Där stod det att dem släpptes den 4e november, men när jag kollade på sf.se (som för övrigt inte är mina favoriter just nu) igår så stod det att biljetterna släpps den 18e. Så jag började slappna av lite..

Imorse var jag som vanligt otroligt trött, jag vaknade inte av att mamma ropade att jag skulle gå upp tills hon ropar: Men Michelle, biljetterna släpps ju idag? Gissa om jag typ var uppe på benen 3 sekunder efter och skrek efter telefonen? Jag kom till skolan kl tio & skrek att jag skulle beställa biljetter när en tjej i min klass sa: Det finns inga biljetter kvar. Jag blev så arg att jag sa nu åker jag hem igen fyfan, sen gick jag till lärar rummet och frågade efter telefon och då var klockan tre minuter i tio och jag vet att dem öppnar klockan tio, dock var det upptaget. Jag satt som ett nervvrak framför skolans dator (fan vad jag skäms över mig själv som berättar detta haha) och vet ni vad, jag lyckades tillslut boka biljetter på internet! Imorgon hämtar jag biljetterna. IM SO LUCKY RIGHT NOW! Tack Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test