En lista

Lovar du att vara ärlig? Nej
Du heter: Michelle
Smeknamn: Michelle, Micha, mishi
Låt som när du är ledsen sörjer till? då - Alla låtar med sorlig melodi nu - försöker hålla mig på avstånd.
Vad tror folk om dig? Att jag är en dryg jävel
Stämmer det? Ibland..
Vad får du oftast komplimanger för? Håret!
Vad säger du för att imponera på någon? Jag imponerar inte
Hur imponerar man på dig? Nu låter jag jätte dryg men jag lyfter inte på ögonbrynen för många saker.
Brukar du skratta för dig själv? Oh yeah  
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hallå :(
Var bor du? Någonstans i förorten
Trivs du där: Ja, jag älskar det.
Äger du några Converse: Ja
Brukar du bli för full:
Är du allergisk i mot något: Nej
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Antal timmar sömn inatt: Många
Sov du ensam: Ja, Men jag somnar med mobilen i handen (om det räknas?)
Brukar du komma i tid: Jag tar det där som ett skämt.. Nej.
När mår du bra: Jag vet inte
När blev du fotad senast: Äckel skolfoto. Fy så jag ser ut.
Hur känner du dig nu: Nyvaken, kines, pyjamasparty.
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: Inga kommentarer
Vad saknar du: Sommar & sol
Hade du en bra kväll igår: Ja men det regnade ju som bara den.
Favoritdryck på morgonen: Te/oboy/juice
Rakar du benen:
När brukar du oftast gå och lägga dig: Natt
Är du blyg? Ibland, eller nja. 
Sysslar du med någon idrott: uh nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Har du spytt offentligt:
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle jag testa mina flirt kunskaper hahaha
Är du nöjd med ditt liv: Jadå 
Är du bortskämd: Very
Vad gör du i morgon: Vaknar, går till korankursen, träffar vänner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Vad längtar du till? Mycket
Har du bra vänner och äkta vänskap? You never know
Vad använder du för shampoo? Head & Shoulders eller Wella
Vad är det finaste du fått?
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: Yes
Om fem månader: Ja
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster mika eller Ulrika (haha det rimmade)
Gillar du golf: Jag spyr bara av frågan 
Vilken tid gick du upp idag: Typ en timme sen.
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Beror på anledningen
När grät du senast: Gråter ofta
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge min mamma halva!
Bär du glasögon eller linser: Jag har glasögon men jag använder dem ej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag är inte 14 år längre
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12-13 
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Of course
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Ja det är jag.
Hur vig är du: Jag kan böja mig ner för att ta upp något (men då knakar mina knän hahaha)
Är du musikalisk? Ja
Vad dricker du helst när du är törstig: Saft eller juice. 
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Yes
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej men jag har svårt för tandläkare som personer
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test