Ibland finns rättvisan

Som alla vet finns det mycket hat mot muslimer. Jag har länge forskat om USA riktiga ansikte och jag vet att dem alltid har hatat muslimer, varför tänker jag inte gå in på. När man gör en research så hittar man väldigt mycket sanning. En sanning som gör en frustrerad, en sanning som får än att vilja springa ut på gården och skrika och be människor vakna upp. Usa styr allting med hjärnhand och påverkar oss människor så otroligt mycket vare sig vi vill det eller inte, vare sig vi märker det eller ej.

När mina vänner i klassen eller på fritiden börjar prata om 9/11 så kan jag inte hålla tyst. Jag försöker alltid att klippa bort fördomar som ogräs. Man måste börja någonstans. Jag är inte en sån person som kan göra en dokumentär som visas i Sverige, jag är inte en politiker som kan påverka miljontals människor men jag vill iaf börja någonstans och berätta om vart fördomarna kommer ifrån - USA & Israel. Dem äger all media så dem kan lura i oss vad fan som helst, förstår ni det? Var vaksam.

Det jag ville komma fram till var att jag är så otroligt otroligt tacksam och glad över att människor har börjat fatta nu att World trade center inte kollapsade pga terrorister utan av USA själva. De har ju alltid försökt hitta ett sätt att starta krig med arabländer. tex. Usa-Irak, Israel-Palestina. Detta har ju länge legat under ytan som en tyst sanning men nu när Sverige har gjort två dokumentärer om vad som egentligen händer, då växer mitt hopp ännu en gång. När politiker i Sverige vill berätta för invånarna vad som egentligen händer, då känner jag att det finns en gnutta rättvisa.

Ibland finns det vissa saker Gud har sagt som han inte har förklarat utan bara menar: Lita på mig, Allah vet bäst.
Nu är det ett sånt där moment då man verkligen förstår och bara vill lyssna och ingenting annat.

Jag vet att detta inte alls är rätt tankesätt från min sida men om denna sanning skulle vara fysisk så önskar jag att den skulle vara en käftsmäll i alla ignoranta människors ansikte. Fast psykiskt så är den ju det :)
Sen vill jag bara tillägga en sak: Lita ej på Obama den jäveln.

Kommentarer
Postat av: Bahlool

Redan från början ogilade jag Obama..han är för smart lol..han kommer lura folk medan han skjuter ihjäl barn i Irak och Afghanistan.

Allah säger i Koranen att de otrogna planerar och att Allah är den bäste av planerare..



I krig försöker man alltid svartmåla vissa grupper, folk faller för sånt (i Gaza sade Israel att hamas och palestinierna sköt raketer utan grund lol)

HÅller på skriva om det här men kanske nåt för dig, ett fall där Israel attackerade en USA båt..enligt USAs logik borde man ju starta krig mot Israel ;)

Libertyincident" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/USSLibertyincident

2009-11-09 @ 20:05:13
URL: http://www.bahlool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test