Jag lyckas alltid...

.. få tillbaka mina saker som jag tappar. Imorse tappade jag min plånbok på bussen och kom på det precis när jag gick av och jag har ringt runt till alla olika kontor, visste ni att det inte bara finns sl? När jag ringde hjälpte dem mig inte för att det är något annat företag som har hand om de bussarna, i stan liksom? Men nu var det någon snäll person som hade lämnat in den på folkets hus. Ska skicka en "blomma" sa mamma. Well well..

Nu ska Tara gästblogga:

Sho. Hej. Hallå. Försökte skapa en blogg nyss men det fungerade ej så nu utnyttjar jag Michelles blogg lite (hon bad mig skriva det) Ta inte vaccinet förresten.

- Hej då. Sa Tara 

- Hej då. svarade Michelle med skratten i halsen.
"Ses vi imorgon?" Frågade Tara fundersamt.
"självklart" Ljög Michelle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA LJÖG MICHELLE

2009-11-23 @ 18:19:43
Postat av: Michelle

Ja fan, riktigt bra svenska här :)

2009-11-23 @ 23:03:48
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test