Sanningen bakom musik & Michael Jackssons död





Michael Jacksson kämpade alltid för godhet och Gud i denna värld. Han ville att alla skulle unite och göra världen vacker. Michael Jacksson krigade mot Illuminati. Videon ovan tycker jag verkligen att ni ska se. Om ni tittar så hör ni att Michael Jacksson säger att dem mainpulerar våra historie böcker. Det är sant. Dem säger ju att en vetenskapsman Isac Newton kom på dragningskraften? Muslimerna hade redan gjort en bok om vetenskap och dragningskraft långt innan, i själva verket satt han och läste deras böcker. Men på något sätt har han fått creds för det?

Napoleon hittade ju USA? När Napoleon kom till USA bodde det redan människor där - muslimer. Dem blev tagna som slavar och mördades. Men Napoleon är våran hjälte ellerhur? Ni får inte tro på sånt här. Jag säger inte detta för att jag är muslim, jag hittar inte på och ljuger jag säger sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test