En trevlig söndag!

Men det är ju inte direkt söndag längre. Jag drar alltid över på tiden när jag ska gå & lägga mig. Jag sitter just nu och proppar i mig rent socker blandat med fett (chockladpudding) :) Det känns sådär, men det är ju så gott, plus att jag drack te nyss så jag undrar om jag kommer kunna somna.

Jag måste bara säga en sak, jag vet att man egentligen inte ska klanka ner på andras utseendeval, men hur tänkte Dessie (en stor fjortisbloggare med "50 000" läsare per dag, för er som inte vet) när hon gick till blogawards såhär? (Hon till vänster). Jag tror jag smäller av.

& med det säger jag tack & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon ser faktiskt ut som en katastrof

2009-10-19 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test