För trött för att gå upp i tid som vanligt

Hej. Jag dricker te, och typ funderar på att gå till badrummet för att göra mig i ordning. Michael är här gullegrisen, han kan snart gå. Men, jag gör massa annat som att lyssna på musik och som sagt, dricka te.

Idag ska vi på "utflykt" med klassen till storkyrkan. Vi håller på med projekt om Ideal i två veckor samtidigt som vi alla har fått olika roller och delats in i grupper. Jag är i en politiskt aktiv grupp. Summering: Storyline. Vi ska iaf dit för att prata om ideal inom kristendomen.. jääättee rooooliiiggtttttt.....................

Men det är alltid lika roligt att umgås med mina kära klasskamrater........................

Hoppas ni förstår att jag är very sarcaszszzztiiiiszszk. Okej nu börjar jag gå över styr. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test