Nu är helgen över!

Hello. Som ni märker har jag gjort om min blogg. Jag lär mig mer och mer. Det är ganska kul med koder & annat. Well well, det regnar som fan ute, i fredags kom jag hem till Mika och har sovit här hela helgen. Igår passade jag & Bappi tre hundar och lilla Michael men han sov för det mesta.

Idag ska jag hem till Helal & Fia och Mika kanske följer med om hon orkar. Jo, förhoppningsvis går vi allihopa. Jag är inte riktigt klart med bloggen men vi får se hur det blir, om tre dagar kommer jag väl ändra igen. Ciao sålänge.

Kommentarer
Postat av: Helal

Vi såg VERKLIGEN fram emot att ni skulle komma, vi sakna er :O( Men Nellie är ju som sagt sjuk så det får bli another time... Ta hand om dig tjejen och hälsa. Bye

2009-10-04 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test