Bättre självkänsla!

Oj, nu gick alarmet igång på bilarna här ute av haglet.
Man blir ju lite rädd när det åskar som att hela Farsta ska gå under. Känsliga bilar btw.

Jag funderar väldigt mycket kring självkänsla. Det är ju något otroligt bra, och otroligt underskattat. Jag menar så fort jag läser blondinbellas "självkänsla på 30 dagar" så tror jag att jag ska spy. Jag tänker 'Löjligt, bara för att hon har allt i världen så ska hon vara över positiv'. Samma sak med Mia Törnblom, ni vet självkänsla coachen? Jag tänker exakt samma sak om henne. 'Vadå, kan man inte få ha problem som en vanlig människa eller?' Har man inte tillåtelse att vara deppig någon dag? Det känns som att dom försöker göra vardagen så onormal som möjligt, att allting är så bra, allting är så positivt och det finns ingenting i hela världen som vi behöver bry oss om. Men, det funkar ju så nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test