Rättvisa?

OH NO "En muslim sprider propaganda om att döda judar" - Mer än hälften av världens media sprider propaganda om att muslimer är världens ondska. Visste ni att all världens media ägs av judar? Javisst ja, nu är jag hatisk. Bara för att jag försöker förmedla fakta? Jag försöker få folk att förstå att ingen är oskyldig.

Får jag fråga om någon bryr sig om att muslimer blir torterade varje dag? För att dem ska ge upp sin tro? Bryr sig någon om att nederländerna vill införa 1000 Euro i skatt från muslimska kvinnor för att dem väljer sjalen? Bryr sig någon om att frankrike vill förbjuda sjalen överallt? Bryr sig någon om att ta reda på fakta? Finns det någon, någon människa som läser min blogg som förstår att slöjan inte är ett förtryck? Men jag håller med kära nederländerna, kära frankrike, kära Sverige, kära europa: Jag håller med. Kvinnan i Islam är förtryckt - för att hon inte får bära sin slöja med stolthet, för att hon ska behöva betala 10 000 kronor i skatt för en tygbit på sin barm, för att folk spottar på henne bara för att hon även vill täcka sin kropp när hon badar, för att hon i detta DEMOKRATISKA europa inte får behålla sin fria vilja längre. För att detta DEMOKRATISKA europa inte accepterar religionsfriheten, för att detta DEMOKRATISKA europa väljer ignoransen före människan.

Jag kommer kämpa för min religion. Jag är trots allt en konvertit och om jag bara bortser från allt hat och all ondska som vi muslimer får utstå så känns det faktiskt bra att få kämpa för sin religion och stå upp för det man tror på.

Kommentarer
Postat av: Bahlool

Svartmålningen av muslimer kan bero på den stora proisraeliska makten, som äger media och storföretagen. Tittar man på listor över företag som stödjer Israel och dess ockupation så ser man bara mäktiga stora bolag där några i familjen är just judar eller sionister.

Men i sammanhanget ska man även tänka på att muslimerna har stor makt, men de utöver inte den. Oljan är ett stort maktmedel. Stora banker slåss om muslimernas pengar och försöker skaffa sig dessa som kunder (shariabanker i England, som räknas till största landet när det gäller att ta hand om muslimers pengar på shariavis).

Vidare finns många judar som inte är sionister, så jag tycker det är viktigt att veta vem som styr och vem som bestämmer, men sen måste man även titta på ifall den personen är en sionist eller ej, många judar hatar sionismen...

2009-09-29 @ 12:02:18
URL: http://www.bahlool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test